Vážený zákazníku,
žádáme Vás o zaslání čísla účtu, dokladu o koupi zboží a fotodokumentaci vzniklého problému.
Přílohy emailu (fotodokumentace + doklady) mohou mít dohromady maximálně 15MB jinak nebude email doručen.
Reklamace matrací musí být doložena fotografií bez potahu a na pevném rovném podkladu " na zemi ", matrace musí být vidět celá.
U matrací s polyurethanovou pěnou jsou povoleny následující vlastnosti, změny a odchylky:
a) ztráta výšky po dynamickém namáhání dle ČSN EN ISO 3385 - max. 15% z výšky matrace. ( plus u profilu - 1 cm ve střední části )
b) tolerance rozměrů matrace dle ČSN EN 1334 v délce a šířce je - 20 mm, tolerance výšky matrace je +/- 10mm nebo 10 % (nižší z těchto hodnot)
c) u matrací v délce nad 200 cm probíhá dolepování materiálu na požadovaný rozměr.
Příklad dokumentace:
Podklady k reklamacím zasílejte na email : info@interier-stejskal.cz
V případě, že podklady nebudou zaslány dle instrukcí výše, reklamace se automaticky zamítá pro nesoučinnost.
Pokud se jedná o změknutí jádra matrace a proležení není prokazatelné je vždy nutné matraci dodat na naši adresu provozovny
aby mohlo dojít k posouzení matrace a to vyhodnocením v dynamickém namáhání, které nelze provést a vyhodnotit u zákazníka.
V případě že matrace nebude doručena prodejci, reklamace se automaticky zamítá.
Pokud potřebujete jakoukoliv konzultaci v případě reklamace kontaktujte nás na tel.čísle +420 734 379 993