MASIVNÍ VÝPRODEJ POSTELÍ & ROŠTŮ | SLEVY AŽ 30% ->VÍCE ZDE<-

Všeobecné obchodní podmínky platné od 1.1.2018

Obchodní podmínky a reklamační řád internetového obchodu

www.interier-stejskal.cz

1. Všeobecná ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky a reklamační řád internetového obchodu www.interier-stejskal.cz (dále jen „obchodní podmínky“) platí pro nákup v internetovém obchodě www.interier-stejskal.cz, který provozuje společnost Interier Stejskal s.r.o., se sídlem nám.14.října 1307/2, PRAHA 5, IČ: 24719081, DIČ CZ24719081.

1.2 Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího (dále jen „kupující“ či „zákazník“). Údaje prodávajícího jsou následující:

Firma: Interier-Stejskal s.r.o.
Sídlo: nám.14.října 1307/2, PRAHA 5
IČ: 24719081
DIČ: CZ24719081
e-mailová adresa: info@interier-stejskal.cz
tel.: 734 379 992-3
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 168585 (dále jen „prodávající“ nebo „společnost Interier Stejskal. s r.o.“)

EET - Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

1.3 Je-li kupujícím spotřebitel, jak je definováno v bodě 2.2 níže, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ObčZ“) a zákonem č. 634/1992Sb. o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“).

1.4 Je-li kupující jiný subjekt než spotřebitel, jak je definován v bodě 2.3 níže, řídí se vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami ObčZ (přičemž podle § 2158 odst. 1 ObčZ platí, že se ustanovení § 2158 až § 2174 ObčZ nepoužijí)

1.5 Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, jejich obsah je mu znám a že s nimi souhlasí. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené kupní smlouvy.

1.6 Prodávající výslovně upozorňuje kupujícího, že prodávané zboží je určeno pro použití v domácnosti, není-li uvedeno v kupní smlouvě jinak. Prodávané zboží v zásadě není vhodné k použití pro komerční účely, např. do jídelen, hotelů a pod. Práva kupujícího z vadného plnění nejsou dána, je-li vada způsobena nadměrnou zátěží používáním předmětu koupě pro komerční nebo pro jiné nekomerční účely, než je jeho použití v domácnosti.

2. Vymezení pojmů a postup uzavření kupní smlouvy

2.1 Prodávající je právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Prodávající přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.

2.2 Kupující – spotřebitel je každý kupující, nejedná-li se o kupujícího-jiný subjekt, jak je definován v odstavci 2.3 těchto obchodních podmínek.

2.3 Kupující – jiný subjekt je takový kupující, který je podnikatelem a při uzavření smlouvy je z okolností zřejmé, že se koupě týká jeho podnikatelské činnosti. Podnikatelem je přitom ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

2.4 Předmět koupě – předmětem koupě na základě kupní smlouvy je zboží uvedené v závazném potvrzení objednávky ze strany prodávajícího, kterým se uzavírá kupní smlouva (dále též jen „zboží“). Předmětem smlouvy ani součástí kupní ceny není montáž zboží ani výnos zboží do patra. Informace o zboží dostupné na www.interier-stejskal.cz jsou uváděny podle aktuálně dostupných údajů a informací. Rozhodující jsou údaje o zboží včetně kupní ceny v okamžiku, kdy kupující doručí objednávku prodávajícímu.

2.5 Ceny mají charakter cen smluvních a jsou uváděny včetně DPH (prodávající je plátcem DPH). K ceně je připočítáváno dopravné podle pravidel stanovených níže v čl. 5 těchto obchodních podmínek.

2.6 Postup při uzavření kupní smlouvy je následující. Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena akceptací tohoto návrhu, a to závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího doručeným prostřednictvím e-mailu kupujícímu. Objednávka kupujícího a závazné potvrzení objednávky ze strany prodávajícího se považují za doručené, pokud se s nimi strany, jimž byly určeny, mohou seznámit. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti vyplývající z uzavřené kupní smlouvy. V případě, pokud kupující zjistí v závazné akceptaci objednávky chyby anebo jiné nesrovnalosti, informuje o této skutečnosti prodávajícího e-mailem nejpozději před oznámením prodávajícího o expedici zakoupeného zboží. Změny a doplňky v již učiněné objednávce , ať k nim má dojít před akceptací objednávky prodávajícím či po této akceptaci, musí být učiněny prostřednictvím e-mailu: info@interier-stejskal.cz, nebo prostřednictvím call-centra prodávajícího na tel.č.: +420 734 379 992-3, takové změny a doplňky jsou však účinné vůči prodávajícímu až po odsouhlasení prodávajícím. Prodávající je oprávněn odmítnout objednávku, když z důvodu vyprodání zásob nebo nedostupnosti zboží (faktická nemožnost plnění) není možné objednané zboží kupujícímu dodat. O zrušení objednávky bude zákazník informován telefonicky anebo formou e-mailu.

3. Práva a povinnosti smluvních stran, výhrada vlastnictví

3.1 Uzavřením kupní smlouvy vznikne prodávajícímu povinnost předmět koupě kupujícímu odevzdat a kupujícímu povinnost předmět koupě převzít a zaplatit za něj prodávajícímu dohodnutou cenu, tedy kupní cenu zboží a dopravné, příp. též poplatek podle čl. 2.7 těchto obchodních podmínek.

3.2 Prodávající dodá zboží specifikované v elektronické objednávce kupujícího (objednávce doručené prostřednictvím elektronické pošty) na objednávkovém formuláři, který kupující vyplňuje při objednání zboží, která je potvrzena závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího.

3.3 Prodávající se zavazuje, že kupujícímu dodá bezvadné zboží v souladu s platným právním řádem České republiky, a to na adresu udanou kupujícím, je-li taková adresa na území ČR nebo Slovenska.

3.4 Kupující je povinen převzít zboží objednané a dodané v souladu s kupní smlouvou a obchodními podmínkami. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu a dopravné dle těchto obchodních podmínek řádně a včas v souladu s podmínkami dohodnutými v kupní smlouvě a obchodními podmínkami.

3.5 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až úplným zaplacením kupní ceny. Nebezpečí nahodilé zkázy a nahodilého zhoršení zboží přechází na kupujícího odevzdáním zboží kupujícímu.

3.6 V souladu s § 1829 odst. 1 ObčZ. má kupující – spotřebitel právo bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle předchozí věty běží, jde-li o

  • kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,
  • smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
  • smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

Výše uvedená lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy se považuje za zachovanou, pokud kupující – spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje. V takovém případě spotřebitel ponese přímé náklady spojené s navrácením zboží a přímé náklady za vrácené zboží. Náklady spojené s navrácením zboží zahrnují také náklady na vrácení zboží do původního stavu v případě, že zboží bylo poškozeno nebo jeví známky opotřebení, a to tehdy pokud ke snížení hodnoty zboží došlo v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. V případě, že je vrácené zboží poškozené, nefunkční, nekompletní nebo má známky opotřebení a/nebo používání podle předchozí věty, budou kupujícímu-spotřebiteli vráceny všechny peněžní prostředky, které od něj prodávající obdržel, snížené o náklady vynaložené prodávajícím na uvedení zboží do původního stavu. Tím není dotčeno právo na náhradu škody vzniklé prodávajícímu.

Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy podle § 1837

  • o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.
  • o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, platí pro matrace a postelové přikrývky.
  • o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

3.7 V případě, že se kupující – spotřebitel rozhodne odstoupit od kupní smlouvy, doporučuje prodávající následující postup: kupující – kontaktování prodejce emailem nebo telefonicky, nebo jakoukoliv jinou formou jednostranného právního jednání např. dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla prodávajícího, nebo e-mailem na adrese info@interier-stejskal.cz s tím, že písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz (tj. kupní ceny a nákladů na dodání zboží do místa určeného kupujícím). Prodávající v textové podobě potvrdí kupujícímu-spotřebiteli přijetí právního jednání představujícího odstoupení, a to bez zbytečného odkladu. V případě odstoupení kupujícího – spotřebitele od smlouvy, zašle nebo předá kupující-spotřebitel prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel; tato lhůta se považuje za zachovanou, pokud v ní kupující-spotřebitel odešle zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. V případě že byl dodán ke zboží dárek, je potřeba vrátit i ten. Náklady vrácení zboží nese kupující. Všechny peněžní prostředky, které prodávající od kupujícího-spotřebitele obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku způsobu dodání zvoleného kupujícím-spotřebitelem, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím), budou vráceny prostřednictvím stejného platebního prostředku, který kupující-spotřebitel použil pro provedení počáteční transakce (neurčil-li však kupující-spotřebitel výslovně jinak), a to do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, nikoliv však dříve než kupující-spotřebitel zboží prodávajícímu předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

3.8. Součástí balení zásilek je vždy návod jak nejlépe zajistit vrácení zboží prodejci a na jakou adresu zásilku zaslat.

4. Platební podmínky

4.1 Zboží bude kupujícímu předáno až po úplném zaplacení kupní ceny a dopravného.

4.2 Kupující může uhradit kupní cenu a dopravné osobně při převzetí zboží od pracovníka přepravní společnosti, je-li zboží zasíláno na dobírku, nebo platební kartou.

5. Termín dodání a doprava

5.1 Zboží bude zákazníkovi dodáno v pracovní dny pouze v rámci ČR a Slovenska v čase od 8:00–19:00 hod., obvykle do dvou až tří pracovních dnů, nejpozději však do 20 pracovních dnů po uzavření kupní smlouvy a úplném zaplacení kupní ceny a dopravného. Zboží je doručeno na adresu dodání uvedenou v objednávce za první vchodové dveře. Výnos do patra je poskytován u zásilek pokud si zákazník ve své objednávce výnos objednal; po expedici zboží již následné doobjednání výnosu není možné. Cena výnosu je smluvní dle množství a výše výnosu. Výnos poskytuje 1 řidič, je potřebná součinnost zákazníka s řidičem.

5.2 Každá objednávka je závazná dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude expedovaná objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (smluvní pokuta) ve výši 200,– Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta) budou postoupeny specializované společnosti k vy­máhání včetně všech nákladů s tím spojených. Objednávku zákazník může zrušit před odesláním telefonicky nebo emailem bez udání důvodu a bez vzniklých nákladů.

5.3 Zásilky jsou zasílány společností - DPD, WEDO, Toptrans.cz, Česká pošta.

Cena dopravy v Eshopu je uvedena pro zásilky posílané po České republice .


DPD, WEDO - Expresní balíkové služby
Ceník za přepravní náklady je uveden v tabulce
Balíkové služby DPD, WEDO doručují zboží vždy do druhého pracovního dne od předání zásilky z naší expedice.  Když vás pracovník zásilkové služby nezastihne na uvedené adrese, je možné doručení i následující pracovní den. Případně můžete zavolat na číslo v SMS nebo emailu a domluvit si jiné místo a čas dodání. Výhody balíkové služby DPD, WEDO jsou rychlost doručení zásilky a osobní předání do vašich rukou. Služba DPD, WEDO doručuje v pracovních dnech od 9:00 - 16:30 hodin (doporučujeme nechat si zaslat balík na místo, kde se pohybujete v uvedeném čase ), balík můžete sledovat na stránkách www.DPD.cz www.wedo.cz .


Česká pošta
Ceník za přepravní náklady je uveden v tabulce
Doručování zásilek Českou poštou je všem zákazníkům dobře známé, nevýhodou bývá někdy delší dodací termín (až týden od předání balíku). Pokud vás poštovní doručovatel nezastihne na místě doručení na první pokus, zůstane zásilka uložena na vaší dodací poště.
V současne době je možné doručení zboží formou Balíku do ruky u České pošty. Zásilky jsou doručovány do 24 pracovních hodin od převzetí z naší expedice na vámi zadanou dodací adresu. V případě, že vám zásilka nebude doručena, zůstává uložena na vaší dodací poště po dobu sedmi pracovních dnů, balík si můžete nechat prodloužit na úložní dobu až 14 dní od uložení. Balík můžete sledovat na stránkách www.cpost.cz .

Toptrans.cz

Balíková služba Toptrans doručuje zboží vždy do druhého pracovního dne od předání zásilky z naší expedice. Když vás pracovník zásilkové služby nezastihne na uvedené adrese, máte možnost zavolat na číslo uvedené v SMS zpávě nebo emailu a domluvit si náhradní dodání. Výhody balíkové služby Toptrans jsou rychlost doručení zásilky a osobní předání do vašich rukou. Služba Toptrans doručuje v pracovních dnech od 9:00 - 16:30 hodin. Dodání o víkendu není možné. Balík můžete sledovat na stránkách www.toptrans.cz .

Zásilku si lze nechat poslat i na Slovensko. Příplatek k poštovnému činí od 250 Kč. Přesnou cenu dopravy na Slovensko vám sdělí na infolince.

Některé zboží nelze na slovensko zasílat, informujte se na infolince.

Firma Interier-Stejskal s.r.o. si vyhrazuje právo změnit přepravce podle charakteru odesílaného zboží.

Poznámka: V závislosti na charakteru zboží a skladu, na kterém se zboží nachází, může být v některých případech v zájmu co nejrychlejšího vyřízení objednávky zboží doručeno jinou přepravní službou než jste zadali do objednávky.

5.4 Zákazník je povinen při převzetí zásilky provést kontrolu zásilky s cílem zjistit, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Tato kontrola se netýká obsahu zásilky. Pokud jsou při převzetí zásilky kupujícím zjištěny zjevné znaky poškození, zákazník není povinen zásilku převzít a sepíše s přepravcem zápis o škodě. Poškození zásilky při přepravě nahlásí kupující prodávajícímu bez zbytečného odkladu. Toto hlášení o poškození prodávajícímu se doporučuje provést písemně prostřednictvím emailu nebo telefonicky. Pokud takto poškozenou zásilku zákazník od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce. Zákazník si zároveň překontroluje počet balíků na přepravním listě, který musí být shodný se skutečným počtem doručených balíků. V případě, že se počet balíků na přepravním listě neshoduje s počtem balíků doručovaných, zákazník přebere zásilku s výhradou v přepravním listě a reklamaci nahlásí písemně prostřednictvím emailu nebo telefonicky. Pokud tak neučiní, reklamace na chybějící balík/y nebude uznána.

5.5 Dopravné zdarma se řídí přesně dle nabídek v internetovém obchodu.

5.6 Při objednání 2 a více kusů v jedné objednávce jakéhokoliv zboží se automaticky uplatní sazba dražšího dopravného u vybraného výrobku.

5.7 Pokud je zásilka doručována přepravcem, je zákazník touto společností předem kontaktován. Pokud zákazník není při doručování zásilky zastižen, je mu v místě doručení zanecháno oznámení, na jehož základě je zákazník povinen společnost přepravy kontaktovat a sjednat s ní čas dodání. Termín dodání zboží je zachován i tehdy, pokud je pokus o doručení zásilky, při němž nebyl zákazník zastižen, učiněn před uplynutím termínu dodání zboží.

5.8 Zákazník je povinen uhradit skutečné náklady dopravy (dopravné) i v případě, že zaslané zboží od přepravce nepřevezme, a to z důvodů na jeho straně. V případě expedice zboží zákazníkovi bude zákazníkovi následně zaslána faktura s výší dopravného. Výše uvedené neplatí, pokud zákazník před oznámením prodávajícího nebo přepravní společnost o expedici zakoupeného zboží písemně nahlásí prodávajícímu odstoupení od kupní smlouvy podle postupu dle článku 3.7 těchto obchodních podmínek.

6. Záruka za jakost při převzetí, práva z vadného plnění a reklamační řád

6.1 Prodávající odpovídá kupujícímu-spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady (záruka za jakost při převzetí dle § 2161 ObčZ). Faktura za zboží slouží současně jako záruční list.

6.2 Nemá-li věc vlastnosti stanovené v § 2161 ObčZ, může kupující-spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady. Neodstoupí-li kupující-spotřebitel od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy kupujícímu-spotřebiteli působilo značné obtíže.

6.3 Projeví-li se vada v průběhu 12 měsíců od převzetí zboží kupujícím-spotřebitelem, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

6.4 Práva z vadného plnění kupujícímu nenáleží, jde-li o vady zboží, které byly způsobeny dopravou zboží prováděnou kupujícím nebo neodbornou manipulací či montáží prováděnými kupujícím.

6.5 Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturový rozdíl u přírodních materiálů, textilních a umělých materiálů (např. jsou-li u nábytkových látek drobné odchylky ve vzoru látky nebo v barevném tónu), lakovaných nebo kachlových ploch, a to zejména u dodatečně objednaného zboží. Vadou nejsou rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci tolerance. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.

6.6 Prodávající si vyhrazuje právo na drobné technické změny prodávaného zboží.

6.7 Právo z vadného plnění se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, nevhodným užíváním nebo ošetřením, vlivem povětrnostních podmínek, neodbornou manipulací, úmyslným poškozením nebo na vady, na které byl zákazník upozorněn písemně v kupní smlouvě.

6.8 Kupující-spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, kupující-jiný subjekt v době šesti měsíců od převzetí. Pro použité zboží strany sjednávají dobu pro uplatnění práv z vadného plnění v trvání dvanácti měsíců od převzetí.

6.9 Pro kupujícího-jiný subjekt se v případě vadného plnění sjednává odchylně od příslušných ustanovení ObčZ následující:

  • výskyt opravitelné vady či opravitelných vad se považuje vždy za nepodstatné porušení smlouvy nikoliv za porušení podstatné,
  • při nepodstatném porušení smlouvy má kupující-jiný subjekt právo na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny, a to podle volby prodávajícího,
  • při podstatném porušení smlouvy má kupující-jiný subjekt právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo na odstoupení od smlouvy.

6.10 Pokud zákazník zjistí jiné než zjevné poškození zásilky, které je pravděpodobně způsobeno přepravcem, doporučuje se následující postup. Zákazník informuje přepravní společnost a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne, kdy byla zákazníkovi zásilka doručena, a vyžádá si u přepravní společnosti sepsání zápisu o škodě, převzetí zásilky u zákazníka a její doručení prodávajícímu. Zákazník nesmí se zásilkou nijak manipulovat a musí zajistit uchování obalu, ve kterém mu byla zásilka doručena. Zákazník současně informuje reklamační oddělení internetového obchodu prodávajícího o poškození zásilky a zašle mu fotodokumentaci poškozeného zboží, obalu a etikety.

6.11 Reklamaci může kupující uplatnit u prodávajícího prostřednictvím emailu: reklamace@interier-stejskal.cz nebo telefonicky na telefonním čísle uvedené na stránkách obchodu dále je možnost zaslání dopisem doručeným prodávajícímu. Ve všech případech kupující přiloží fotodokumentaci poškozeného zboží.

6.12 Prodávající rozhodne o reklamaci kupujícího – spotřebitele ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží, která je zapotřebí k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím – spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě.

7. Závěrečná ustanovení

7.1 Veškeré smluvní vztahy se řídí českým právním řádem.

7.2 Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění a jsou v příslušném znění rozhodné pro veškeré objednávky učiněné v tento den a později. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Nové znění obchodních podmínek bude zveřejněno na internetových stránkách prodávajícího www.interier-stejskal.cz . Dnem jejich zveřejnění se ruší platnost předchozích obchodních podmínek, to však nemá vliv na kupní smlouvy uzavřené podle dosavadního znění obchodních podmínek (viz první věta tohoto odstavce).

7.3 Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího postoupit svou pohledávku vůči prodávajícímu vyplývající z kupní smlouvy na třetí osobu.

7.4 Zvláštní ujednání se zákazníkem učiněná v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek, která by s nimi byla v rozporu.

7.5 Orgánem pověřeným dozorem je Česká obchodní inspekce. Případné spotřebitelské spory mezi prodejcem a zákazníkem – spotřebitelem ohledně závazků z kupních smluv uzavřených v internetovém obchodě u společnosti Interier-Stejskal s.r.o. lze řešit mimosoudně. Subjektem mimosoudního řešení těchto sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz; https://adr.coi.cz/cs). Orgánem dozoru nad dodržováním předpisů týkajících se ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

8. Ochrana osobních údajů

8.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.


8.2. Podrobný popis zpracování osobních údajů je k dispozici na našich stránkách

 

8.3 Veškeré osobní údaje, které jsou prodávajícímu sděleny, nebudou bez souhlasu kupujícího

poskytnuty třetím osobám ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem

č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Kupující může kdykoliv požádat o jejich změnu

či vymazání e-mailem.

 

8.4 Po uskutečnění objednávky, bude předán e-mail zákazníka společnosti Heureka Shopping s.r.o.,

IČ:02387727 pro zaslání hodnotícího dotazníku v rámci služby "Ověřeno zákazníky". Na uvedenou

e-mailovou adresu bude v průběhu 14 dní od nákupu zaslán odkaz na dotazník, ve kterém může

zákazník hodnotit kvalitu služeb a produktů, s čímž kupující výslovně souhlasí.

 

9. Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies


9.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.


9.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Ověřeno našimi zákazníky

Prohlédněte si hodnocení našich zákazníků.

Výhody:
rychlé doručení slušné ceny
Pečeť ověřeno zákazníky

Drahomíra H. 10.11.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Super rychlé dodání,komunikace na 1 a co jsem objednal přišlo,žádné kličky a pod.Nákup bez rizika - doporučuji
Pečeť ověřeno zákazníky

Petr K. 08.11.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlost reakce na objednávku a dodávka Dobrý produkt
Pečeť ověřeno zákazníky

Lenka P. 30.10.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Super. perfektně!
Pečeť ověřeno zákazníky

Nenad O. 28.10.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
První náku, a naprostá spokojenost
Pečeť ověřeno zákazníky

Radek V. 15.10.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Mohu jen doporučit. Komunikace byla rychlá, milá se vším mi ochotně poradili. Vybrala jsem si 2 matrace Dárek k matracím , set polštáře s přikrývkou DOPORUČUJI!
Pečeť ověřeno zákazníky

Helena M. 19.10.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Aktivní komunikace k případnému upřesnění objednávky
Celkový názor:
Zájem obchodu i o malou objednávku, dobrý kontakt ze strany obchodu po telefonu. Po upřesnění detailů promptní doručení.
Pečeť ověřeno zákazníky

Marie V. 06.08.2024

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Zavolali informovali o doručení balíku, ktorý sa nevošiel do mojej zvolenej dopravy - super komunikácia Na nete píšu do 5 prac. dní ja mám pocit že došlo už do 2
Pečeť ověřeno zákazníky

Marek Z. 30.07.2024

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Velmi prijemny personal, ochotny a pripraveny vyresit moji chybu spojenou s nedorozumenim s dopravou. Moc diky za to!
Pečeť ověřeno zákazníky

Martin K. 07.07.2024

5.005.005.005.005.00
Produkt přidán do seznamu oblíbených
Produkt přidán k porovnání