Dáme vám 101 nocí na vyzkoušení Napsie ve vaší ložnici. Zkušební lhůta začíná dnem doručení. Pokud se rozhodnete, že pro vás není ta pravá, kontaktujte nás a společně se domluvíme na termínu odvozu matrace. Matraci bude potřeba co nejvíce srolovat a zabalit do fólie. Takto připravenou ji vyzvedne kurýr. Peníze vám následně zašleme zpět do 30 dní.
Odvoz matrace zajišťují naši kamarádi z přepravní společnosti Geis. Ne vždy je v jejich silách 100% vyhovět vašim časovým požadavkům, ale udělají pro to maximum.
Vzhledem k energii vynaložené na doručení a odvoz matrace vás prosíme, abyste jí dali šanci alespoň 30 dní na společné sžití se. Napsie to může pár týdnů trvat, než se vám plně přizpůsobí.
Vrácené matrace zrecyklujeme nebo podarujeme charitu. Záleží na důvodu vrácení a stavu matrace (poškozená či nikoliv). Vrácené matrace nikdy dál neprodáváme.
Ne, zpět do krabice ji balit nemusíte. Snažte se ji pouze co nejvíce srolovat a obalit fólií. Takto připravenou si ji vyzvedne kurýr.
Jsme si jisti tím, co prodáváme. Napsie totiž vydrží kde co a proto k ní automaticky přidáváme záruku na 10 let.
Pokud by se přesto stalo, že běžný zápřah každodenního života z nějakého důvodu Napsie nevydrží, máte naprosté právo nám ji omlátit o hlavu. V takovém případě vás jí milerádi zbavíme. Toto právo vzniká ode dne, kdy jste Napsie dostali domů. Záruka 10 let se vztahuje na jádro matrace. Na potah matrace platí zákonná lhůta 2 roky.
Jak tedy na reklamaci?
V první řadě nás kontaktujte buď telefonicky na čísle +420 730 145 595 nebo nám zašlete e-mail na reklamace@interier-stejskal.cz. Společně se domluvíme na odvozu nebohé matrace. Vaše jediná starost bude matraci co nejvíce srolovat a zabalit do fólie. Ve smluvený termín si ji pak u vás doma vyzvedne náš kurýr.